Vroeger ging ik wel eens met moeders mee naar de schoonmaak panden om te helpen.
Dat werden na verloop van tijd wat sleutel panden die ik mocht schoon maken in de avond uren voor asito schoonmaak in utrecht.
Later toen ik me rijbewijs had gehaalt ben ik begonnen als handyman bij asito, en werd ik naar diverse klussen gestuurd met de vw caddy om of de taken zelfstandig uit tevoeren of mijn collegas te ondersteunen.(schoonmaken/ramen zemen/vloeren schrobben/vloeren opblokken/grafitie verwijderen enz)
in de loop van de tijd bij asito heb ik diverse diplomas en certificaten mogen behalen van de svs opleidingen.
Zoals een glazenwassers diploma en glazenwasser in uitgezonderde situaties, maar ook vloeronderhoud certificaten.
Als oud medewerker van het specialisten team van asito utrecht heb ik jaren ervaring opgedaan in de schoonmaak / specialistische reiniging.
2012 is J.C. van Oort gestart als onderaannemer. In 2013 is de partner A. Dolron ook ingestapt in het bedrijf en is het een VOF geworden.
De werkzaamheden die we toen voornamelijk uitvoerden waren industrieële reiniging voor een grote opdrachtgever.
In 2017 hebben wij de kans gekregen een portefeuille aan schoonmaakwerk en periodiek onderhoud over te nemen.
Voor deze klanten verzorgen wij de interne- schoonmaak, maar ook de specialistische reiniging (glasbewassing, vloeronderhoud,dieptereining tapijt / sanitaire ruimtes / keukens etc.) wij leveren ook voorraad van toiletpapier, handdoekjes en vuilniszakken aan deze opdrachtgevers. maar ook schoonloop matten en hygienecontainers voor de dames toiletten behoren tot de mogelijkheid.
Maar u kunt ook een beroep op ons doen als u iets (intern)verhuist wil hebben, of als er wat opgehangen moet worden(schilderij / plank). oftewel als het te repareren is kunnen we dat vaak ook.
Ons streven is altijd in goed overleg de schooonmaak wensen van de opdrachtgever in kaart tebrengen en huidige knelpunten aan het licht tebrengen, wij maken aan de hand van de locatie een plattegrond waar wij een werk programma voor zullen samen stellen naar gelang van het beschikbare budget en wensen. dit resulteerd in een duidelijke offerte voor u als klant.
Onze directeuren werken regelmatig zelf mee zodat gezien wordt wat er speelt bij de medewerkers en wat de knelpunten bij bepaalde projecten zijn.