VOLGENDE ROVERS HEBBEN ZICH AL GEMELD DE INTERBANK!!!

Wij dachten in 2017 slim te zijn door onze lening sneller af te lossen, want ik wou er niet nog eens 20 jaar aan vast zitten. En het ging ook redelijk met de zaak dus logische zet toch.

Dus online gegevens ingevuld bij becam, met een 2x zo hoog maand bedrag als aflossing termijn voor 5 jaar.

Dus van 400 naar 800 per maand aflossen.

Dat hadden ze er zo door heen en was geen enkel probleem.

Nee dat snapte ik later ook er was niks veranderd, zat nog bij de zelfde geld verstrekker de interbank met een nieuw contract en hoger maand termijn.

Nu hebben we dus gezeik gehad met de verhuurder van ons pand in 2018/19 omdat er in een oud pand van ons waar wij allang niet meer zaten, en die we huurde met een kennis een wiet kwekerij gevonden werd! En ons reclame bord daar nog hing omdat we met bonje zijn weg gegaan bij die zogenaamde vriend/kennis.

Maar wij met foto en naam in de krant worden gezet door de fijne redactie van het asociale dagblad ad.nl ze hebben het gewoon geplaatst zonder ons te berichten of ook meer enig onderzoek te doen. Dus nog meer gezeik en gezeik en gezeik met dreigen van advocaten van urbanindustrial.nl terwijl we nog wel een deur verhuisd zijn voor ze tiefes honden!

Wij waren ook net over gestapt op ms dynamics 365 voor de boekhouding dat zou met hulp van dynamicscloudsolutions.nl geen enkel probleem zijn! Zij mevrouw beukers! 800 euro armer voor de setup!

Alleen bleek de handleiding niet up to date! miste er hele stukken over hoe met service te werken. Btw verlegd hadden ze nog nooit van gehoord! Lang verhaal kort geen hulp geen support behalve als je 125 euro wil betalen voor iets wat eigenlijk had moeten werken!

Gaan gewoon op vakantie en laten je gewoon een maand wachten op een antwoord of reageren helemaal niet meer leugenaars.

Maar wel 500 euro extra kosten rekenen voor het deblokkeren, nadat ik aangegeven had dat we de rekening niet op tijd konden betalen gewoon ons alsnog blokkeren! Waardeloos bedrijf trap er niet in.

Dus opzoek naar een boekhouder die met business central overweg kan, omdat er dingen boekhoud technisch goed moeten worden gezet.

Boekhouder kunt u overweg met business central, ja hoor daar hebben we … voor die heeft er voor gestudeerd. Okay beter klink veel belovend

Hoop vol verstrijken de maanden, en me hoop want er gebeurt niks, behalve een veel hogere rekening en btw belasting aangiften.

Onder tussen kregen we corona er nog even overheen. En een boekhouder die terug krabbelt en wil dat in alle gegevens aan een exactonline account stuur.? Eh jullie zouden toch helpen met business central.

Onder tussen ben ik al aardig depressie aan het worden aangezien me vriendin net 6 maanden heeft thuis gezeten ivm corona en iedereen ons laat barsten?!

En we dus nergens aanspraak op kunnen maken door het boekhoud drama!

Onder tussen verliezen we ook nog een aantal huis dieren met astronomische rekening tot gevolg en niet 1x maar 2x binnen 2 jaar dus ook weer 4800 euro armer en me maatjes kwijt.

En onder tussen blijven we maar gestraft worden met verhogingen rentes en boetes!

Me Vader overleden in december, me moeder blijkt ongeneeselijk ziek vertellen ze me een dag voor mijn verjaardag in januari . Nu valt er al niet veel te vieren want me halve familie ken ik niet. Weet niet wat ik verkeerd heb gedaan maar er komt toch geen hond zelfs me zus niet. Bekijk het dan ook maar lekker.

Vervolgens valt de energie leverancier om, kosten dik 750 euro en een maand termijn van 250 euro ipv 125! Inclusief de sigaar uit eigen doos van de regering!

Dan hebben we dus net ons best lopen doen om niet nog verder in de shit te komen en. Extra te betalen aan diegene waar we een achterstand hebben.

Komt de INTERBANK even door de bocht door vrijdag gelijk maar even 2 termijnen van 822 euro af teschrijven.

Terwijl ik ze al eens heb gemailt dat we op hun site het wachtwoord niet gewijzigd kregen en niet konden inloggen.

Want ik zou het fijn vinden als de INTERBANK een beetje respect toont naar zijn klanten! Het bedrag is op ons verzoek verhoogd in 2017 en nu in 2022 na al die tijd netjes betaald te hebben en we een termijn achterlopen gaan jullie ook gelijk dreigen!

Want jullie voorstel was belachelijk want ik kan ook geen 200 extra betalen ivm alle andere rovers die ook extra poen willen!

Het Zou de interbank sieren als jullie voor de laatste 18000 euro van de 50000 die we al hebben afgelost in de afgelopen 3 en half jaar. het maand bedrag zouden kunnen halveren en de loop tijd verlengen zodat wij ook weer adem ruimte hebben! Maar nee gelijk vol er op met dreigen! En voorstel waar wij ook voordeel van hebben want laten we eerlijk wezen ik kan niet meer dan me best doen. Maar het word zo wel heel lastig mensen!